Man kan inte köpa lycka, men väl en hel del sinnesro

Prisa Gud! Här kommer skatteåterbäringen lönen! Jag trodde att jag inte skulle få någon lön den här månaden eftersom jag började en bit in i januari. Den svårbegripliga informationen på universitetets personalwebb gjorde inte mycket för att upplysa mig, och någon löneadministratör lyckades jag inte få tag på trots flera försök. Räkningarna har flockat sig i ovanligt stora mängder på sistone och det såg ett tag ut som om det skulle bli vatten och bröd istället för tårta på min födelsedag. Deppigt.

Men oron var alltså obefogad, pris och lov. Det blir tårta!

Kommentarer
Postat av: Sara

Du fick inte bara bästa julklappen utan bästa födelsedagspresenten också!

2010-01-24 @ 18:45:42
Postat av: ebeth

Vilken lättnad!

2010-01-25 @ 08:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0