Let's step into my office for a moment

I morgon får jag äntligen mitt alldeles egna kontor. Tanken var att jag skulle ha flyttat in redan förra veckan, men den utflyttande partens nya skrivbord var försenat så jag fick vandra som en osalig ande i D2-korridoren ett par extra dagar. Det gjorde inte så mycket. Jag har mest läsning på schemat just nu och det kan jag göra nästan var som helst.

Men åh! I morgon!

I morgon ska jag raida kontorsmaterielförrådet och plocka åt mig massor av pärmar, plastfickor, tejp och hålslagare. I morgon ska jag fundera över det smartaste sättet att möblera mina begränsade kvadratmeter. I morgon får jag mitt namn ovanför dörren och med lite tur också min alldeles egna jobbdator installerad. I morgon kanske jag äntligen fattar att jag har rätt att använda toaletterna märkta med "personal".

Mitt kiss är personalkiss. Bara en sån sak!

Kommentarer
Postat av: Monica

Jag är fortfarande så glad för din skull, kommer snart elelr iaf om ett tag tillbaka till umeå, då inviger vi kontoret. stora kramar!

2010-01-19 @ 07:41:17
Postat av: Sara

Yes! Feel the power of hålslag!

2010-01-19 @ 15:30:11
Postat av: Bek

Jag känner mig fortfarande njutningsfullt vuxen och besutten de gånger jag får säga "Det ska faktureras till min institution".

2010-01-20 @ 07:06:29
URL: http://bek.blogg.se/
Postat av: Hannah



Måste kännas skumt att byta roll så där på humhuset :-) Men det verkar ju vara ett gäng sköna typer som huserar där så det blir säkerligen en utmärkt arbetsplats! Coolt!

2010-01-22 @ 00:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0