Resultat

Bokrea-racet är genomfört. Detta blev resultatet:

Skönlitteratur (vuxen)

Bödeln - Pär Lagerkvist
Den högsta kasten - Carina Rydberg
Elva - Arne Dahl
Ers Majestäts olycklige Kurt - Lena Ebervall/Per E Ebervall
Hej Nostradamus - Douglas Coupland
Jag vill inte dö, jag vill bara inte leva - Ann Heberlein
Kafka på stranden - Haruki Murakami
Myrrha - Ulrika Kärnborg
Människohamn - John Ajvide Lindqvist
Stad av glas (grafisk roman) - Paul Auster
The Complete Works of Shakespeare


Skönlitteratur (barn)

Gittan och gråvargarna - Pija Lindenbaum
Gittan och älgbrorsorna - Pija Lindenbaum
Hur gick det sen? - Tove Jansson
Lill-Zlatan och morbror raring - Pija Lindenbaum
Mitt rosa liv - Amanda Eriksson
Pelle Svanslös (samlingsvolym) - Gösta Knutsson
Totte går till doktorn - Gunilla Wolde


Fakta

American Music - Annie Leibovitz
Art Noveau - Rosalind Ormiston/Michael Robinson
Det andra könet - Simone de Beauvoir
Faghag - Linda Leopold
I Hate Myself and Want to Die - Tom Reynolds
No tears for queers - Johan Hilton

Billigast: Den högsta kasten (10 kr)
Dyrast: The Complete Works of Shakespeare (200kr)
Totalsumma: cirka 1700 kr

Kommentarer
Postat av: alex. resare

Lill-Zlatan hann vi läsa sönder tre exemplar back in the days. Pija är min hjälte.

2010-02-26 @ 08:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0