Damage report

Igår kväll skulle min man skära i kartong. Av någon anledning tyckte han att det var en bra idé att göra detta stående, framför teven. Det slutade på det enda logiska sättet - han skar sig i fingret. Det blödde massor! Snabb första hjälpen utfördes och efter en stund kunde vi konstatera att det såg värre ut än vad det var. Men det var ändå väldigt synd om honom. Han satt i soffan med sig skadade hand och ynkade.

Simon: Åh, så ont det gör!
Jag: Jag förstår det älskling. Stackars dig!
Simon: Det gör så ont att jag har fantomsmärtor i det andra fingret!
Jag: Jo, det blir ju så när man får så svåra nervskador...
Simon: Nu driver du med mig. Fast jag har ont!
Jag: Mmmm. Jag är hjärtlös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0