Morgonfrost och magont

Godmorgon, kära vänner och okända!

Igår var jag och maken på teater. Vi såg Klungans föreställning "Det är vi som är hemgiften", och jag skrattade så att jag inte kunde andas. Bitvis var det sanslöst roligt - absurd humor när den är som bäst. Idag har jag träningsvärk i de övre magmusklerna. Aj.

Snart ska jag hoppa på bussen mot universitetet. Jag har forskningsträff med mah dahlin' professor. Har jobbat på de senaste dagarna och jag ser verkligen fram emot att höra vad han tycker, han är skarp. Jag förstår egentligen inte varför han tycker att just jag är så bra, men jag är både glad och tacksam över hans engagemang. Det är ovärderligt. Jag hoppas verkligen att... Men. Vi får se.

Mamma gav oss en matberedare igår. Finge jag nu ett jobb vore lyckan sannerligen fullständig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0