Helgplaner

I eftermiddag åker maken iväg på konfirmandläger och lämnar mig och grisegrynet att reda oss själva bäst vi kan. Det brukar gå rätt bra. Inget har börjat brinna hittills, om vi säger så.

Eftersom jag har jobbat så mycket i veckan ser jag fram emot tid med dottern. Ikväll ska vi mysa massor, med högläsning och gemensam matlagning och bus och kanske lite glass efter maten. I morgon får vi sällskap av Idha och Polly. Hurra! Jag längtar ihjäl mig! Håller tummarna för bra väder så att vi kan vara ute lite också.

Söndag blir nog städdag som vanligt. Det måste ju göras ibland. Men toan lämnar jag till Simon, som en liten överraskning när han kommer hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0