Mental husarrest

Det är samma samma. SSDD, my friends. Ni vet redan hur tiraden går:

Kommer jag att få tjänsten? Nej, jag är en idiot som ens hoppas. Fast det är ju så många som tror på mig. Kanske får jag den ändå? Knappast! Inte en chans. Men vem ska annars få den? Någon jävligt mycket mer begåvad såklart. Vad gör jag om jag inte får tjänsten? Jag får den. Kanske. Inte. Jo. Nej. Jo. Nej.

Repeat ad nauseam.

I ugnen torkar biscotti med apelsin och lime. Det luktar vansinnigt gott i hela huset. Kaffe har jag också. Vad mer kan jag begära? Förutom det uppenbara...

Kommentarer
Postat av: Lilly

Jaha men jag trodde...

Skitsamma vad jag trodde.

2009-05-07 @ 14:53:00
URL: http://ledisco.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0