Strålande morgon, strålande humör

What a difference a day made, måste jag säga. En dag ifrån texten visade sig vara precis vad jag behövde. Nu är jag pepp pepp pepp igen! Det skadade inte heller att prata med A.P. Vilken fantastisk människa han är. En av de allra bästa lärare jag haft i hela mitt liv - nyfiken, nytänkande, inspirerande, kunnig och positiv. Dessutom är han alltid öppen för nya idéer, även från studenter på grundnivå. Han "håller verkligen tummarna" för mig, sa han. Jag blev så glad. Både över att han tycker att jag har valt ett intressant och konkurrenskraftigt forskningsområde, och över att han verkar tycka om mig som person.

Så nu är jag tillbaka i textgruvan igen, mitt älskade och hatade arbete. Idag är det dock kärleken som överväger.


Kommentarer
Postat av: Jennie

A.P? Som i den lilla älskvärda farbrorn i kavaj? Åååhh.. om det är honom du menar så hälsa!



Kul att du håller på med en forskningsplan! Även jag håller tummarna fastän jag egentligen behöver dem till annat. Skriva färdigt min inlämningsuppgift till exempel.

2009-03-24 @ 14:54:42
URL: http://darudedude.blogspot.com
Postat av: Idha

Jag vet att du får det i vilken konkurrens som helst! Även om det inte blir någon konkurrens skulle du ha fått det i världens bästa konkurrens för du är bäst i ALL konkurrens. /Redundant tant

2009-03-24 @ 17:35:12
URL: http://samboronbon.blogg.se/
Postat av: Ewelina

Härligt att se, härligt att se! :D KRAM!!

2009-03-24 @ 18:28:41
URL: http://ewil.blogg.se/
Postat av: Tamara

Jennie: Visst är det honom jag menar. Världens bästa! Jag ska absolut hälsa honom från dig.



Idha & Ewil: Tack, sötnosar!

2009-03-25 @ 07:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0