Loj

Ljuvlig, fullständigt ångestfri dag. Maken har varit på skidläger och är därför kompledig idag och på fredag. Vi tog en promenad på förmiddagen och njöt av solen och plusgraderna. Tuss klagade på att solen bländade henne, men humöret steg betydligt när det blev dags för lite pulkaåkning. Jag lyckades pressa ned rumpan i hennes plastpulka, och med barnet i knät susade jag nedför backen så snön sprutade. Hahahahaha! Det är fortfarande skitkul med pulka! (PROVA!)

I övrigt har dagen ägnats åt familjeliv - gemensam matlagning, sagoläsning, bus och dans. Ibland är det allt som behövs. Och som sagt, ingen ångest alls över uteblivet pluggande. Prestera - javisst! Men på mina villkor, valt av mig. Mina terapeuter skulle jubla. Man kanske skulle skicka ett vykort till dem?

I morgon ska jag skriva forskningsplan så tangenterna kroknar. Jag vill jobba!

Kommentarer
Postat av: Lilly

Fy vad jag blev sugen på att åka pulka nu.^^ Minns när jag,Robin och Jeanette åkte nerför backen i hästhagen på vanliga Icakassar. Det gick lika bra. xD Fast jag tappade min vante som var lika vit som snön. :(

2009-03-04 @ 22:48:48
URL: http://sojealous.blogg.se/
Postat av: Sara

När jag bodde i Uppsala brukade vi åka plastsopsäck i Carolinabacken. Sjukt kul, och lite lagom farligt eftersom det var bilväg nedanför.

2009-03-05 @ 08:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0