Kåt, glad och tacksam? Knappast!

Scen: Jag och Idha pratar i telefon.

Jag: Simon kommer hem från lägret först på måndag kväll....
Idha: Isak är visserligen hemma, men han har varit jävligt frånvarande kan man säga.
Jag: Jaså?
Idha: Ja, han har bara städat hela dagen. Städat och tvättat och bakat bröd. Fy fan.
Jag: Men Idha!
Idha: Men vad ska jag säga? Det är så jag har det! Ett perfekt hem. Utan kärlek!

[skrattkramp]

________________________________________________

Forskningsplanen går framåt, men Tuss är sjuk idag så jag ligger lite efter i planeringen. Ingen panik dock.

Kommentarer
Postat av: Bek

Säg till

a) om du vill ha kommentarer på forskningsplanen,

b) NÄR du vill fika.



2009-03-17 @ 14:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0