Så många fel på så kort tid

Nässlan (sjunger): Ge mig inga love you! Oooh oooh! Ge mig inga love you! Oooh oooh!
Jag (till Simon): Vad är det där för låt? Jag tycker att jag känner igen den...
Simon: Är det inte "Jennie let me love you"? Med han, vad heter han...? Danny Sudoku?
Jag: Sudoku!? Verkligen?
Simon: Eeeeh... Sodexho?
Jag: Sådeså?

En snabb googling avslöjade att han heter Saucedo, och att det mycket riktigt är den skitkassa gruppen E.M.D. som spelat in Nässlans nya favoritlåt. Men roligast är nog att Dannys efternamn blir "Såsgöra" om man låtsasöversätter det.

Kommentarer
Postat av: Lilly

Isch gillar inte heller den gruppen. Lär henne att lyssna på synth istället. :D

2009-06-09 @ 11:45:54
URL: http://sojealous.blogg.se/
Postat av: Lyxunge

Danny Sudoku är verkligen jävligt skoj, som när Aaro sa "Arja Saruman" ungefär.

2009-06-09 @ 12:01:39
URL: http://lyxunge.blogspot.com
Postat av: ebeth

Jag gillar Nässlans text! "Ge mig inga love you!"

2009-06-09 @ 12:42:12
Postat av: Sara

Såsfrisyr kan det bli också.

2009-06-09 @ 21:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0