"Bryt ut, bryt ut!", den nästan-sjuka gnyr.

Jag har en vag olustkänsla i hela kroppen, ett tillstånd där nerverna är på helspänn och nynnar svagt att "imorgon har du nog feber". Det är som att ständigt leva i ögonblicket innan nysningen. Det är som att ha abstinens eller pms eller nässelutslag på själen. Jag blir galen. Och jag kan inte jobba. Och det gör saken etter värre.

Eller jo, nog KAN jag jobba. Om deadline var imorgon skulle jag jobba. Men jag har tills på fredag på mig, så därför kan jag lida ifred ett tag till. Ha.

Jag hoppas jag blir sjuk innan kvällen, för allt är bättre än det här. Utom sorkfeber - Norrlands ebola. Men det är inte sorkår i år, så jag är lugn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0