För glad för vitsiga rubriker

HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA!

Tack, finaste underbara vänner, för gratulationer i bloggen och via telefon och sms. Tack också för att ni stått ut med mig det här året, som i mycket präglats av väntan, ångest och förtvivlan.

Herre Gud, jag fick den. Jag har inte fattat det än, kan jag säga.

Prefekten har redan hunnit mejla för att hälsa mig välkommen och söka ett lämpligt datum för kontraktsskrivande och övrig inledande pappersexercis. Snart får jag min egen nyckel till mitt eget kontor! Om bara ett par veckor börjar jag som doktorand!

HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA!

Kommentarer
Postat av: Bek

HUUUUURRRRRAAAAAAA IGEN!



"Plötsligt händer det." (moaha.)

2009-12-22 @ 08:48:51
Postat av: ebeth

Så ofantligt skönt att du inte behöver gå i ovisshet hela julen.

2009-12-22 @ 15:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0