Sanningar

Idha kan tydligen läsa mina tankar även på avstånd. Jag har varit lite sugen på en lista eller utmaning som cirkulerar på nätet med jämna mellanrum, och som på beställning får jag en av henne. Många tack!

Tio sanningar om mig:

1) Jag var rabiat helnykterist fram till helgen före min 17-årsdag. Då drack jag vodka med Idha. Sen gick det som det gick.

2) Jag är inte ens hälften så bra på franska som folk tror att jag är (ja, det gäller även dig, Idha. Jag är ÄNNU SÄMRE!). Trots franskstudier med rätt bra betyg och jobb i Frankrike ligger mina kunskaper strax över nybörjarbokens hälsningsdialoger. Puh. Min hemska hemlighet är avslöjad. Farväl ångest!

3) Jag tycker att det är astråkigt att gå ut och dansa. Dans är tråkigt. Prata och dricka öl är roligt.

4) Jag har googlat i princip alla jag känner, särskilt dem jag inte gillar.

5) Mitt största guilty pleasure är Perez Hilton.

6) Jag äter inte inälvsmat eller mat som är gjord på blod.

7) Jag kan vifta på öronen.

8) De två vackraste saker jag vet är stjärnhimlen och min dotter.

9) Jag har aldrig haft någon könssjukdom, och det är jag av okänd och märklig anledning lite stolt över.

10) Jag trodde inte på tomten när jag var liten. Påskharen trodde jag däremot benhårt på, åtminstone så länge som en bit in på lågstadiet.


Jag utmanar:
Ewelina
Beklingen
Sara
Alla andra som känner sig peppade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0