repeat repeat


Status update

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Jag vill ha tjänsten. Jag mår så jävla dåligt av att vänta på besked.

Omåomåomåomåomåomåom igen. Samma samma.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Same shit. Different day.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Jag måste få tjänsten. Jag måste få BÖRJA. Jag måste måste måste slippa vara utanför, med näsan tryckt mot glaset stirrandes på dem som släppts in, som hör till, som duger.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

SSDD

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Jag drömmer konstiga drömmar om vissa av mina vänner.
Det är oundvikligt, tror jag. Ibland, ibland.

Min ångest tråkar ut mig.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Jag är inte bra på att hantera misslyckanden. Det är ett dåligt karaktärsdrag har jag märkt. Åtminstone om man samtidigt är prestationsflagellant.

Ah.

Blodet hinner aldrig riktigt torka.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

SSDD

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Det är så många veckor kvar av samma samma.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Message end

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0