Vård av man i hemmet

Simon har varit sjuk hela helgen - feber, snor och helveteshosta. Det värsta verkar vara över nu, men har är långt ifrån frisk. Sedan i fredags har han vinglat runt här hemma med rödkantade ögon och tjocktröja, och spridit snytpapper omkring sig som konfetti. Det är synd om honom, det är det verkligen.

En liten ljusglimt har dock förgyllt tillvaron: Roliga feberdrömmar! Natten till måndag väcktes jag av en uppspelt och febrig Simon som ville berätta om när han ställde upp som presidentkandidat i U.S.A.:

- Vi var tre stycken och vi stod på ett podium och besvarade frågor, och någon undrade vem vi helst ville ha sex med. Den förste killen svarade "Lucy Liu", den andre killen - som skakade skitmycket  - sa att han ville ligga med någon från New York.

- Vad sa du då?, mumlade jag, hyfsat säker på att han hade valt mig.

- Jag sa: "Just look at me! I'd do anyone I can get on top of!"

Tur för honom att han var sjuk.

Kommentarer
Postat av: Monique

Haha! Simon är min idol! Så freakin kul!

Saknar dig smulan, vill ses igen!

Kram!

2008-12-16 @ 15:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0