Sjuk och syndast om

Jag har fått Simons vidriga förkylning! Det var väl bara en tidsfråga egentligen, men jag närde ändå en naiv förhoppning om att sjukdomen skulle skona mig. No such luck. I natt hade jag 39 graders feber och mådde tjyvtjockt, minst sagt. (Tjyvtjockt är det nya inneordet, det och dåndimp.)

Idag känner jag mig lite bättre, men är tråkigt nog ur stånd att åka in till stan och träffa vänner. Inte heller vill jag riskera att smitta någon annan. Simon är på jobbet för första gången den här veckan, men ska bara jobba halvdag. Med lite tur kommer han hem med något jag åtminstone kan överväga att äta.

Kommentarer
Postat av: ebeth

Arma du!

Hoppas du snart kommer igenom eländet!

2008-12-17 @ 15:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0